Thursday, February 22, 2007

How to fill a sketchbook in 2 weeks...




Simon, Sketchbook, 06/07

16 Comments:

Blogger leolietje said...

Yes! Me like! So you're going to show the rest of the (filled) sketchbook aswell?!!!

11:44 AM  
Blogger Nathan Fowkes said...

Love the sketchbook pages!

2:04 PM  
Blogger Cin said...

wonderful! yes, more pages please!

3:19 PM  
Blogger Luc Desmarchelier said...

Simon,
Tu as bien de la chance, moi mon carnet se rempli a l'allure de l'escargot boiteux, vu que je n'y travaille que lorsque je suis en voyage et encore uniquement si j'arrive a trouver une heure de calme. Ces conditions ne se trouvent reunies que deux ou trois fois par an. A ce rythme la, j'ai calcule qu'il devrait me prendre une douzaine d'annees a completer.
En tout cas, bravo.

6:02 PM  
Blogger Andrew Shek said...

very interesting sketches..nice work

6:04 PM  
Blogger chris chua said...

nice...looks like you had a great time:)

6:56 PM  
Blogger Germ├ín said...

Those pages are awesome. Post more, please.

6:40 AM  
Blogger laurent b. said...

"christmas calvados" ... ca ne s'invente pas, ca claque, et ca me plait :) beaux dessins et beaux souvenirs on dirait bien... ca me redonne l'envie, voir cette energie sur ces pages. Merci du kick!

6:00 AM  
Blogger BoK said...

Incroyable Simon... J'adore...

3:04 PM  
Blogger Alina Chau said...

WOW!! There are inspiring!! Beautiful!!

10:54 AM  
Blogger Virginia said...

WOWWW :) very killer!!!! please more rockys sketches ;)!!!

12:16 AM  
Blogger Wouter Tulp said...

Beautiful work here!
I love the looseness of the sketches!

12:16 AM  
Blogger orange said...

such lovely sketches...i really hope i get to visit japan soon.

5:59 AM  
Blogger Rokes said...

This is my most favorite sketchbook EVER! I can look at it over and over and over...

11:28 PM  
Blogger lautrette said...

putain, les dessins! ah le batard ce Simon!

9:07 PM  
Blogger Frans Kusuma said...

These are gorgeous!

8:05 PM  

Post a Comment

<< Home